Διατριβή: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διαχείριση εθνοπολιτισμικών διαφορών: η περίπτωση των πλειονοτικών εκπαιδευτικών στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης - Κωδικός: 22294
Μάγος, Κωνσταντίνος (2004,
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
),
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διαχείριση εθνοπολιτισμικών διαφορών: η περίπτωση των πλειονοτικών εκπαιδευτικών στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης
O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το
Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα
Internet Archive BookReader